• Nisi še prijavljen/-a

    • Sledi svojim naročilom
    • Všečkaj svoje izbore
  • Tvoj seznam želja je prazen!
      Dodaj nekajna tvoj seznam.
  • Tvoja košarica je prazna!
      Dodaj izdelke v svojo košarico.
    Ali še ničesar nisi našel?
    Nakupuj nove izdelkeOdkrij outfite
Pogosta vprašanja

Pošiljanje & Dostava

Kako dolg je dobavni rok?Takoj dobavljive artikle po navadi pošljemo v roku 2-4 delovnih dni.Beri daljeKako lahko sledim svojemu naročilu?Če želiš preveriti stanje tvojega naročila, lahko to narediš preko potrdila o pošiljki, ki smo ti ga poslali na tvoj elektronski naslov, ki je vključeval povezavo za sledenje pošilBeri daljeKako vem, da je naročilo pravilno oddano?Če želiš preveriti, če je tvoje naročilo pravilno oddano, lahko to prebereš v elektronskem sporočilu, kjer smo ti poslali potrdilo o naročilu. Poleg tega lahko svoja naročila prevBeri daljeKakšni so stroški pošiljanja?Stoške pošiljanja in dostave pri vračilu artiklov, kot tudi stroške pakiranja, prevzamemo mi.Beri daljeKaj lahko naredim, če dobim poškodovan izdelek?Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel - skupaj z navedbo razloga za vračilo - z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaBeri daljeKaj je delna pošiljka?Za nas je izjemno pomembno, da tvoji naročeni izdelki kar se da hitro pridejo k tebi. Če kakšnega artikla ni možno dostaviti v roku dveh dni, potem je možno, da tvoje naročilo razdBeri daljePreko katerega poštnega ponudnika bo moj paket poslan?V Sloveniji so naši artikli poslani z našim paketnim partnerjem Pošta Slovenije.Beri daljeAli je lahko moj naslov za dostavo drugačen od mojega naslova za račun?Z veseljem si lahko svoj paket naročiš na naslov, ki je drugačen od tvojega naslova za račun, na primer na tvoje delavno mesto ali pa v poslovalnico Pošte Slovenije. Za to možnost Beri daljeAli lahko po končanem naročilu spremenim naslov za dostavo?Prosimo za razumevanje, saj naknadno spreminjanje naslova za dostavo ni možno. Naročila so nemudoma obdelana in zato ne moremo zagotoviti spremembe. Če tvojega naslova ne bi bilo mBeri daljeAli lahko moj paket dostavite tudi v poslovalnico pošte?Za velik izbor izdelkov lahko kot naslov za dostavo izbereš poslovalnico Pošte Slovenije, kot tudi PS Paketomat. Nekateri posamezni artikli so iz te ponudbe izvzeti, to pa bo tudi Beri daljeV katere države je možna dostava?Naročila izvršena na aboutyou.si bodo dostavljena samo znotraj Slovenije. Ponudba spletne trgovine ABOUT YOU je na voljo tudi v drugih državah: Nemčija, Avstrija, Nizozemska, BelgiBeri dalje
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Če v zavihku pomoč strankam ne najdeš primernega odgovora, nam piši ali pa nas preprosto pokliči.

Piši nam

Kontaktiraj nas preko e-pošte in nam opiši svojo težavo. Odgovorili ti bomo.
Obrazec za kontakt
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Pet. od 8. do 22. ure Sob., Ned., prazniki od 9. do 20. ure