Preklopi na glavno vsebino

Kaj lahko naredim, če dobim poškodovan izdelek?

Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel – skupaj z navedbo razloga za vračilo – z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaj. Takoj, ko bo artikel pri nas in ga bomo preverili, bo dobropis nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.