Preklopi na glavno vsebino

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Povezava za sledenje pošiljk bo delovala takoj, ko bomo tvoj paket predali Pošti Slovenije. Ne skrbi, če se informacije o trenutnem statusu pošiljke ne prikažejo, saj to še ne pomeni, da je pošiljka izgubljena, temveč, da še ni bila predana Pošti Slovenije za odpremo.

Ko Pošta Slovenije prejme tvojo pošiljko, te bodo o tem nemudoma obvestili preko SMS sporočila, ki vsebuje tudi povezavo za sledenje.

Na ta način vedno veš, kje se tvoja pošiljka trenutno nahaja in kako dolgo še potrebuje, da prispe.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.