Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Top blagovne znamke
Pogosta vprašanja
Moj račun
Ali lahko svoje podatke samostojno spremenim?Če si prijavljen/-a v svoj račun stranke, lahko v svojem profilu pod "Profil in varnost" urediš svoje osebne podatke (ime, datum rojstva, e-poštni naslov in telefonsko številko).
ČBeri daljeAli ob tem, ko se registriram pri vas, nastanejo kakšni stroški?Tvoje članstvo pri nas je in bo ostalo brezplačno.Beri daljeKako lahko izbrišem svoj uporabniški račun?Zahtevo za izbris uporabniškega računa nam lahko kadar koli pošlješ po e-pošti na [email protected]. E-poštno sporočilo ne zahteva posebne oblike, vendar te vseeno prosBeri daljeKako se lahko registriram?Če želiš ustvariti uporabniški račun, v glavnem meniju klikni na link »Prijava«, nato na strani za prijavo na link »Registracija« in izpolni formular za registracijo. Svoj račun laBeri daljeAli lahko izvem več o svoji podatkih? Kako je s pravico o prenosu podatkov?Svojo pravico za prenos podatkov (GDPR Art. 20) lahko uveljaviš pri našem oddelku za uporabnike na naslov [email protected] e-poštni naslov naš logistični partner Beri daljeKako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?Prosimo, dodaj svoj IBAN v svojem uporabniškem računu pod rubriko "Bančni podatki", da bomo lahko dobropis nakazali na tvoj bančni račun.
1. Prijavi se na aboutyou.si2. Klikni na iBeri daljeKako lahko spremenim svoje geslo oz. kako lahko obnovim svoje pozabljeno geslo?Preprosto klikni na prijavno okence na začetni strani. Po kliku na prijavno okence, klikni na "Ste pozabili svoje geslo?". Nadaljuj z vnosom e-poštnega naslova in pritisni "PonastaBeri daljeAli bodo moji podatki podani naprej?Vsi podatki o uporabniku bodo pri nas obravnavani strogo zaupno in se ne posredujejo ali prodajajo naprej.Beri dalje
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poklepetaj z nami
Pridobi pomoč 24/7 z našim chatbotom in se izogni čakalnim dobam.
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob in prazniki od 9. do 18. ure.