Preklopi na glavno vsebino

Ali lahko svoje podatke samostojno spremenim?

Če si prijavljen/-a v svoj račun stranke, lahko v svojem profilu pod "Profil in varnost" urediš svoje osebne podatke (ime, datum rojstva in telefonsko številko).

Če želiš spremeniti svoj e-poštni naslov, se moraš obrniti na službo za pomoč strankam ([email protected]).

Svoje podatke o prebivališču lahko spremeniš z naslednjim naročilom – preprosto vnesi željen nov naslov dostave ob naslednjem naročilu.

Na žalost po opravljenem naročilu ni več možno spremeniti naslova dostave, a ne skrbi! Če pomotoma naročiš na napačen naslov, bo tvoje naročilo avtomatično vrnjeno k nam, stroške plačila pa ti povrnemo. Po tem lahko naročiš znova. Sicer pa, ko paket prispe v roke Pošte Slovenije, lahko pričakuješ SMS sporočilo, v katerem se bo nahajala povezava za sledenje pošiljke in tudi možnost za spreminjanje naslova dostave.

Ko spremeniš svoje osebne podatke, ti bomo nemudoma po e-pošti poslali potrdilo o spremembi.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.