Preklopi na glavno vsebino
Pogosta vprašanja

Black Friday

Naročil/-a sem izdelek med prejšnjo razprodajo, zdaj pa je isti izdelek še dodatno znižan. Ali lahko kako izkoristim trenutno akcijsko znižanje?Tenutnega akcijskega popusta žal ne moremo naknadno upoštevati pri tvojem prejšnjem nakupu, lahko pa enake izdelke ponovno naročiš po trenutno znižani ceni. Prejšnji nakup lahko vrBeri daljePod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?Zaradi velikega obsega naročil med Black Friday obodbjem, naši logistični partnerji morda ne bodo mogli pravočasno prevzeti paketa. Z njimi smo v tesnem stiku, saj želimo zagotovitBeri daljePrejel/a sem napačno velikost ali barvo. Kako naj dobim izdelek prave velikosti/barve, vključno z Black Friday popustom?Žal nam je, da je prišlo do pomote. Preprosto vrni izdelke s priloženim povratnim listom in priloži informativno sporočilo, da je prišlo do pomote pri dostavi, tako da bodo kolegi Beri daljeAli razprodaja Black Friday zajema vse izdelke?Obseg izdelkov, vključenih v trenutno kampanjo, si lahko ogledaš na bannerjih kampanje in v pogojih. Upoštevaj, da so lahko nekateri posamezni izdelki izključeni iz razprodaje, venBeri daljeNa žalost potrditvenega e-poštnega sporočila o prejemu mojega vračila še nisem prejel/a - kaj storim v tem primeru?Proces vračila lahko traja do 14 dni. Včasih lahko traja tudi nekoliko dlje, a ne skrbi, saj je v tem času precejšnja zasedenost z naročili. Uporabi kodo za sledenje (vidna na tvojBeri daljeKampanje ne vidim v svoji aplikaciji. Kaj lahko naredim da izkoristim popuste?Poskrbi, da vedno uporabljaš najnovejšo različico aplikacije in v nastavitvah izberi pravo državo. Najnovejšo različico aplikacije lahko posodobiš v App Store ali Google Play trgovBeri dalje