02d
11u
15m
20s
Božič prihaja prej: Do -50% DODATNO
Kupuj po krojih
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Pogosta vprašanja
Naročilo
Kako lahko naročim?Naročilo pri nas je povsem preprosto:
Potem ko je tvoj želen artikel v košarici, lahko preko gumba “K blagajni” oddaš svoje naročilo.
Med procesom naročanja si lahko ustvariš uporaBeri daljeKako lahko vidim svoja dosedanja naročila?Če si želiš ogledati prejšnja naročila, se prijavi na www.aboutyou.si s svojim e-poštnim naslovom in geslom.
Izberi ikono »Račun« (ikona človečka) in nato »Tvoja naročila«.
Na namiBeri daljeAli so možna tudi naročila iz tujine?Naročila izvršena na aboutyou.si bodo dostavljena samo znotraj Slovenije. Ponudba spletne trgovine ABOUT YOU je na voljo tudi v drugih državah: Nemčija, Avstrija, Nizozemska, BelgiBeri daljeKaj se zgodi po končanem naročilu?Po končanem naročilu ti na tvoj elektronski naslov pošljemo potrdilo o oddanem naročilu, ki poleg tvojih naročenih izdelkov vsebuje tudi tvoj naslov za dostavo in račun, kot tudi tBeri daljeKaj naj storim, če je željeni artikel že razprodan?Brez skrbi, še vedno obstaja možnost za naročanje željenega artikla. Na žalost ti ne moremo natančno povedati, kdaj in če bo izdelek spet na zalogi. Z veseljem te lahko obvestimo, Beri daljeZakaj moram pri naročilu vnesti svoj datum rojstva?Želimo ti zagotoviti najboljšo možno pomoč. K temu spada predvsem hitra in neproblematična obdelava tvojega naročila. Tvoj rojstni datum potrebujemo zato, da te lahko v primeru enaBeri daljePotrebujem uporabniški račun, če želim opraviti nakup?Da, če želiš nakupovati pri nas, potrebuješ uporabniški račun. Prijaviš se lahko povsem preprosto preko formularja za registracijo.Beri daljeAli lahko svoje naročilo prekličem, če še ni bilo odposlano?Preklici pri nas so možni, če tvoje naročilo še ni bilo obdelano v našem skladišču. Vknjižbe potekajo v skladišču zelo hitro, zato včasih že po nekaj minutah naročila ni več mogočeBeri daljeAli lahko pri že potrjenem naročilu spremenim naslov za dostavo?Prosimo za razumevanje, saj naknadno spreminjanje naslova za dostavo na naši strani ni možno. Naročila so nemudoma obdelana in zato ne moremo zagotoviti spremembe. Če tvojega nasloBeri daljeLahko naročim tudi preko telefona?Žal trenutno naročilo po telefonu pri nas ni mogoče. Naša ekipa za pomoč uporabnikom ti z veseljem pomaga, če imaš vprašanja glede spletnega naročila, reklamacij ali vračila.Beri daljeAli lahko naročim tudi preko mobilnih naprav?Seveda lahko svoje naročilo oddaš tudi iz tablice ali mobilnega telefona. Za to funkcijo preprosto obišči našo spletno trgovino preko svojega mobilnega internetnega brskalnika. PriBeri daljeKakšna je minimalna vrednost nakupa?Po navadi ni minmalnega zneska za oddajo naročila. Glede na izbrano plačilno metodo včasih lahko pride do minimalnega zneska za nakup. V primeru, da bo vsota naročila pod vrednostjBeri daljeKakšna je maksimalna vrednost nakupa?Po navadi pri nas ni meje za najvišji znesek nakupa. Maksimalen znesek je odvisen od izbranega načina plačila.Beri dalje
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poišči pomoč
Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.