Preklopi na glavno vsebino

Kako vem, da je naročilo pravilno oddano?

Če želiš preveriti, če je tvoje naročilo pravilno oddano, lahko to prebereš v elektronskem sporočilu, kjer smo ti poslali potrdilo o naročilu.

Poleg tega lahko svoja naročila preveriš in najdeš tudi v svojem uporabniškem računu pod rubriko »Naročila«.

 

Če imaš nadaljna vprašanja glede naročila, nas lahko kadarkoli kontaktiraš  po elektronski pošti na [email protected], kjer ti bomo z veseljem pomagali.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.