Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Top blagovne znamke
Na žalost potrditvenega e-poštnega sporočila o prejemu mojega vračila še nisem prejel/a - kaj storim v tem primeru?
Proces vračila lahko traja do 14 dni. Včasih lahko traja tudi nekoliko dlje, a ne skrbi, saj je v tem času precejšnja zasedenost z naročili. Uporabi kodo za sledenje (vidna na tvojem računu) našega logističnega partnerja in preveri stanje pošiljke na njegovi spletni strani. Če je sledenje končano, pomeni, da je tvoje vračilo v procesu obdelave v našem skladišču. Če je sledenje "končano" že nekaj dni, se obrni na našo službo za pomoč strankam.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Naročil/-a sem izdelek med prejšnjo razprodajo, zdaj pa je isti izdelek še dodatno znižan. Ali lahko kako izkoristim trenutno akcijsko znižanje?
Pod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?
Prejel/a sem napačno velikost ali barvo. Kako naj dobim izdelek prave velikosti/barve, vključno z Black Friday popustom?
Ali razprodaja Black Friday zajema vse izdelke?
Kampanje ne vidim v svoji aplikaciji. Kaj lahko naredim da izkoristim popuste?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Naročil/-a sem izdelek med prejšnjo razprodajo, zdaj pa je isti izdelek še dodatno znižan. Ali lahko kako izkoristim trenutno akcijsko znižanje?
Pod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?
Prejel/a sem napačno velikost ali barvo. Kako naj dobim izdelek prave velikosti/barve, vključno z Black Friday popustom?
Ali razprodaja Black Friday zajema vse izdelke?
Kampanje ne vidim v svoji aplikaciji. Kaj lahko naredim da izkoristim popuste?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poklepetaj z nami
Pridobi pomoč 24/7 z našim chatbotom in se izogni čakalnim dobam.
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob in prazniki od 9. do 18. ure.


















































