Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Top blagovne znamke
Prejel/a sem napačno velikost ali barvo. Kako naj dobim izdelek prave velikosti/barve, vključno z Black Friday popustom?
Žal nam je, da je prišlo do pomote. Preprosto vrni izdelke s priloženim povratnim listom in priloži informativno sporočilo, da je prišlo do pomote pri dostavi, tako da bodo kolegi iz skladišča s tem seznanjeni. Nato se obrni na našo službo za pomoč kupcem. Tu prejmeš nadomestni kupon za svoje napačno dostavljene izdelke.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Naročil/-a sem izdelek med prejšnjo razprodajo, zdaj pa je isti izdelek še dodatno znižan. Ali lahko kako izkoristim trenutno akcijsko znižanje?
Pod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?
Ali razprodaja Black Friday zajema vse izdelke?
Na žalost potrditvenega e-poštnega sporočila o prejemu mojega vračila še nisem prejel/a - kaj storim v tem primeru?
Kampanje ne vidim v svoji aplikaciji. Kaj lahko naredim da izkoristim popuste?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Naročil/-a sem izdelek med prejšnjo razprodajo, zdaj pa je isti izdelek še dodatno znižan. Ali lahko kako izkoristim trenutno akcijsko znižanje?
Pod mojo povezavo za sledenje vidim, da je bil moj paket "elektronsko potrjen", a se ta status ni spremenil že nekaj dni. Kdaj bo moje naročilo nadaljnje obdelano?
Ali razprodaja Black Friday zajema vse izdelke?
Na žalost potrditvenega e-poštnega sporočila o prejemu mojega vračila še nisem prejel/a - kaj storim v tem primeru?
Kampanje ne vidim v svoji aplikaciji. Kaj lahko naredim da izkoristim popuste?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poklepetaj z nami
Pridobi pomoč 24/7 z našim chatbotom in se izogni čakalnim dobam.
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob in prazniki od 9. do 18. ure.


















































