Preklopi na glavno vsebino

Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?

Potem ko svoj paket pripraviš za vračilo v svojem originalnem pakiranju in ga predaš v najbližji poslovalnice pošte, le-ta odpotuje vse do našega skladišča za vračila.

 

Ko paket prispe v skladišče za vračila, se zgodi naslednje: 
1. Vračila se najprej odpre in se preveri njihova vsebina, nato pa začnemo postopek vračila kupnine za vrnjene izdelke in ti pošljemo e-pošto s potrditvijo, da je vračilo prispelo k nam.
2. Vse, kar potrebuje popravilo ali čiščenje, je opravljeno na istem mestu.
3. Po opravljenem pregledu kakovosti se vrnjeni izdelek vrne v svojo embalažo in ponovno odloži v zalogo.


Vrnjeni izdelki, ki ne ustrezajo našim standardom kakovosti, se umaknejo iz obtoka, reciklirajo ali vrnejo dobavitelju. Skrbimo za naš planet in naše mesto na njem.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.