Koledar novih izdaj superg
Odkrij vse nove izdaje supergKupuj po krojih
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Top blagovne znamke
Kaj lahko storim, če se je artikel poškodoval med dostavo?
Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel reklamiraš in z obrazcem za vračilo pošlješ nazaj. Vse informacije glede vračila lahko najdeš pod rubriko »Kako pošljem povratno pošiljko?«.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako pošljem vračilo?
Kako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ali je pri vračilu možna direktna menjava artikla?
Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?
Kako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako pošljem vračilo?
Kako dolgo po navadi traja, da dobim dobropis za vračilo naročila?
Ali je pri vračilu možna direktna menjava artikla?
Kaj se zgodi z mojimi vrnjenimi izdelki, potem ko jih pošljem nazaj k vam?
Kako lahko vnesem svoje bančne podatke za prejem povračila, če sem plačal/a z gotovino po povzetju?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poklepetaj z nami
Pridobi pomoč 24/7 z našim chatbotom in se izogni čakalnim dobam.
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob in prazniki od 9. do 18. ure.