Preklopi na glavno vsebino

Kako pošljem vračilo?

Poleg dobavnice vsakemu paketu priložimo tudi vse potrebne dokumente za vračilo.

 

Izjemoma se lahko zgodi, da bo tvoje naročilo dostavljeno v več paketih. Pri vračilu pazi na to, da v enem paketu vrneš samo artikle, ki so navedeni na dobavnici. Drugače lahko razvrstitev in povrnitev stroškov tvojega vračila traja dlje časa. Če oddaš več paketov hkrati, seveda ni dodatnih stroškov.

 

Tako preprosto je:

1. Izdelek v originalni embalaži položi v paket.

2. Priloži povratni list.

3. Na koncu moraš paket nesti samo še v najbližjo poslovalnico Pošte Slovenije

 

Če smo pozabili na dokumente za vračilo, si jih izgubil/-a, oz. etiketa za vračilo ni več uporabna, lahko svoje vračilo oddaš preprosto v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije s ključno besedo ABOUT YOU.

Znesek računa bo po pregledu vrnjenih izdelkov vrnjen na tvojo izbrano plačilno metodo.

Če je tvoj izbran način plačila "Plačilo z gotovino po povzetju", potem potrebujemo za vračilo dobropisa podatke o tvojem bančnem računu (IBAN). Svoje bančne podatke lahko povsem preprosto vneseš v svojem uporabniškem računu, v oddelku "Bančni podatki".

Prosimo, da izdelke vrneš v takem stanju, kot si jih prejel/-a. Poškodovani artikli ne morejo biti vrnjeni.

Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Služba za pomoč strankam

Ti odgovori niso bili v pomoč?

Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.

Poišči pomoč

Obišči našo stran za Pomoč strankam, kjer lahko hitro najdeš odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja ali pa nam pišeš
Poišči pomoč
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob od 9. do 18. ure.