Kupuj po krojih
Poudarjeno
Kupuj po kategorijah
Poudarjeno
Top blagovne znamke
Top blagovne znamke
Kako lahko naročim?
Naročilo pri nas je povsem preprosto:
Potem ko je tvoj želen artikel v košarici, lahko preko gumba “K blagajni” oddaš svoje naročilo.
Med procesom naročanja si lahko ustvariš uporabniški račun in ostaneš prijavljen/-a.
Nato te bomo v treh korakih vodili skozi naročilo (naslov - način plačila - potrdilo) in tvoje naročilo bo zaključeno.
Žal naročilo brez registracije uporabniškega računa ni možno.
Je bil ta odgovor v pomoč?
Tvoje povratne informacije so nam zelo pomembne. Pomagajo nam, da se izboljšamo.
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako lahko vidim svoja dosedanja naročila?
Ali so možna tudi naročila iz tujine?
Kaj se zgodi po končanem naročilu?
Kaj naj storim, če je želen artikel že razprodan?
Zakaj moram pri naročilu vnesti svoj datum rojstva?
Potrebujem uporabniški račun, če želim opraviti nakup?
Ali lahko svoje naročilo prekličem, če še ni bilo odposlano?
Tukaj najdeš nadaljne odgovore
Kako lahko vidim svoja dosedanja naročila?
Ali so možna tudi naročila iz tujine?
Kaj se zgodi po končanem naročilu?
Kaj naj storim, če je želen artikel že razprodan?
Zakaj moram pri naročilu vnesti svoj datum rojstva?
Potrebujem uporabniški račun, če želim opraviti nakup?
Ali lahko svoje naročilo prekličem, če še ni bilo odposlano?
Služba za pomoč strankam
Ti odgovori niso bili v pomoč?
Najdi svoj odgovor v le parih klikih ali pa nas kontaktiraj za dodatno pomoč.
Poklepetaj z nami
Pridobi pomoč 24/7 z našim chatbotom in se izogni čakalnim dobam.
Pokliči nas
Brezplačna linija za pomoč strankam: Pon. do Sob in prazniki od 9. do 18. ure.