Preklopi na glavno vsebino

Kako vrnem izdelek?

Poleg dobavnice vsakemu paketu priložimo tudi vse potrebne dokumente za vračilo. Za vračilo artiklov lahko uporabiš nalepko ter obrazec za vračilo.

Izjemoma se lahko zgodi, da bo tvoje naročilo dostavljeno v več paketih. Pri vračilu pazi na to, da v enem paketu vrneš samo artikle, ki so navedeni na dobavnici. Drugače lahko razvrstitev in povrnitev stroškov tvojega vračila traja dlje časa. Če oddaš več paketov hkrati, seveda ni dodatnih stroškov.

Tako preprosto je:
1. Izdelek v originalni embalaži položi v paket.
2. Priloži povratni list.
3. Na zaprt paket nalepi etiketo za vračilo.
4. Na koncu moraš paket nesti samo še v najbljižjo poslovalnico Pošte Slovenije

Če smo pozabili na dokumente za vračilo ali jih izgubili, oz. etiketa za vračilo ni več uporabna, lahko svoje vračilo oddaš preprosto v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije s ključno besedo ABOUT YOU.

Znesek računa bo po pregledu vrnjenih izdelkov vrnjen na tvojo izbrano metodo plačila.

Če je tvoj izbran način plačila "Plačilo z gotovino po povzetju", potem potrebujemo za vračilo dobropisa podatke o tvojem bančnem računu (IBAN). Svoje bančne podatke lahko povsem preprosto vneseš v svojem uporabniškem računu, v oddelku "Bančni podatki".

Prosimo, da izdelke vrneš v takem stanju, kot si jih prejel/a. Poškodovani artikli ne morejo biti vrnjeni.

Je bil ta odgovor v pomoč?