• Hitrejše naročanje
    • Lažje sledenje pošiljki
    • Še lažje vračilo
  • Tvoj seznam želja je prazen!
      Dodaj nekajna tvoj seznam.
  • Tvoja košarica je prazna!
      Dodaj izdelke v svojo košarico.
    Ali še ničesar nisi našel?
    Nakupuj nove izdelkeOdkrij outfite

Naročilo

Naročilo pri nas je povsem preprosto: Po tem, ko je tvoj želen artikel v košarici, lahko preko gumba “Na blagajno” oddaš svoje naročilo. Med procesom naročanja si lahko ustvariš uporabniški račun in ostaneš prijavljen/a. Nato Te bomo v treh korakih vodili skozi naročilo (naslov - način plačila - potrdilo) in tvoje naročilo bo zaključeno. Žal naročilo brez registracije uporabniškega računa ni možno.

Žal trenutno naročilo po telefonu pri nas ni mogoče. Naša ekipa za pomoč uporabnikom ti z veseljem pomaga, če imaš vprašanja glede spletnega naročila, reklamacij ali vračila.

Ja, če želiš nakupovati pri nas, potrebuješ uporabniški račun. Prijaviš se lahko povsem preprosto preko formularja za registracijo.

Po navadi ni minmalnega zneska za oddajo naročila. Glede na izbrano plačilno metodo včasih lahko pride do minimalnega zneska za nakup. V primeru, da bo vsota naročila pod vrednostjo tega zneska, boš o tem obveščen/a.

Po navadi pri nas ni meje za najvišji znesek nakupa. Maksimalen znesek je odvisen od izbranega načina plačila.

Po vsakem naročilu ti pošljemo potrdilo o naročilu, v katerem je seznam naročenih artiklov. Če si prijavljen/a v svoj uporabniški račun, lahko v zgornjem delu strani pod „tvojim imenom“ v meniju, pod zavihkom „Uporabniški račun“ najdeš pregled vseh tvojih dosedanjih naročil.

Preklic naročila je možen, če tvoje naročilo v skladišču še ni bilo obdelano. Naše skladišče zelo hitro obdeluje podatke, zato se lahko zgodi, da preklic tudi po nekaj minutah ni več možen. Prosimo, da nas kontaktiraš preko telefona, da bomo takoj preverili stanje tvoje želje za preklic. Naša pomoč uporabnikom je dosegljiva na brezplačni telefonski številki 080080135 - pri klicih iz tujine lahko pride do dodatnih stroškov.

Prosimo za razumevanje, saj naknadno spreminjanje naslova za dostavo ni možno. Naročila so nemudoma obdelana in zato ne moremo zagotoviti spremembe. Če tvojega naslova ne bi bilo možno najti, oziroma tvoja pošiljka ne bi mogla biti dostavljena, potem bo paket prišel nazaj k nam. Takoj ko bo pošiljka pri nas in bo preverjena, boš prejel/a dobropis na pri naročilu izbran način plačila.

Naročila izvršena na aboutyou.si bodo dostavljena samo znotraj Slovenije. Ponudba spletne trgovine ABOUT YOU je na voljo tudi v drugih državah: Nemčija, Avstrija, Nizozemska, Belgija, Švica, Poljska, Češka, Slovaška, Madžarska, Romunija, Slovenija, Estonija, Latvija in Litva. Izdelke, ki so naročeni v spletni trgovini posamezne države, dostavimo samo lokalno (v to državo) preko spletne strani, ki se nanaša na to državo.

Brez skrbi, še vedno obstaja verjetnost, da lahko naročiš svoj željen artikel. Na žalost ti ne moremo natančno povedati, kdaj in če bo izdelek spet na zalogi. Z veseljem te lahko obvestimo, ko bo artikel spet na voljo. Za to možnost odpri stran z opisom izdelka in izberi svojo željeno velikost. V naslednjem koraku lahko vpišeš svoj elektronski naslov in boš tako avtomatsko prejel/a obvestilo, ko bo artikel spet na voljo.

Po končanem naročilu ti na tvoj elektronski naslov pošljemo potrdilo o oddanem naročilu, ki poleg tvojih naročenih izdelkov vsebuje tudi tvoj naslov za dostavo in račun, kot tudi tvoj izbran način plačila. Nato bo seveda tvoj modni izbor dostavljen in upamo, da ti bodo naročeni izdelki prinesli veliko veselja in zadovoljstva. Če temu ne bo tako, lahko začneš s procesom za vračilo izdelkov.

Svoje naročilo si lahko ogledaš v potrdilu naročila, ki smo ti ga poslali na tvoj elektronski naslov. Če imaš uporabniški račun v naši spletni trgovini, si lahko vsa svoja naročila ogledaš pod rubriko „Naročila“.

Želimo ti zagotoviti najboljšo možno pomoč. K temu spada predvsem hitra in neproblematična obdelava tvojega naročila. Tvoj rojstni datum potrebujemo zato, da te lahko v primeru enakega imena razločimo od drugih strank ter hkrati kot dokaz tvoje polnoletnosti.

Seveda lahko svoje naročilo oddaš tudi iz tablice ali mobilnega telefona. Za to funkcijo preprosto obišči našo spletno trgovino preko tvojega mobilnega internetnega brskalnika. Prikaz spletne strani je optimiran za mobilne naprave. Za dostop do aplikacije si lahko le-to preneseš iz Apple App trgovine oz. Google Play trgovine. Če imaš glede tega vprašanja, nas lahko kadarkoli pokličeš.

Plačilo

Izbiro imaš med naslednjimi načini plačila: kreditna kartica, PayPal in plačilo z gotovino po povzetju.

Račun prejmeš preko elektronske pošte takoj po tem, ko je tvoje naročilo odposlano.

Po navadi ni možno, da pri nas ustvariš uporabniški račun za firmo.

Seveda je DDV (davek na dodano vrednost) na vsakem računu izpisan posebej.

Naročil brez davka ne ponujamo.

Trenutno ne ponujamo plačila v obrokih ampak se trudimo v tej smeri in bomo imeli kmalu novice glede tega.

Če je tvoj izbran način plačila PayPal ali kreditna kartica, potem bo naročilo zaključeno z uspešno izvedenim plačilom. V tem primeru se potrdilo o plačilu pokaže v brskalniku.

Preko procesa plačila bodo kupljeni izdelki zate rezervirani. Šele potem, ko bodo izdelki odposlani, bo tvoja kartica bremenjena v višini celotnega zneska dostavljenih artiklov.

Če plačilo s kreditno kartico ni možno, ima to lahko različne vzroke. Vzrok je lahko na primer napaka pri vpisu podatkov, neveljavna kartica, manjkajoča identifikacija ali pa tehnična napaka na naši strani. Alternativno lahko izberete tudi med naslednjimi plačilnimi metodami: PayPal in plačilo po povzetju.

Trištevilčno varnostno kodo najdeš na hrbtni strani tvoje kreditne kartice.

SEPA je okrajšava za Single Euro Payments Area (enotno območje plačil v Evrih). Tako se imenuje nov enoten predpis za nacionalna in evropska plačila. IBAN (International Bank Account Number, internacionalna številka računa) je številka, ki nadomesti vse nacionalne podatke o računu (v Nemčiji številko računa in številko banke). BIC (Business Identifier Code) je internacionalni standard za bančne kode (primerljiv z indentifikacijsko številko banke v Nemčiji), preko katere je možna identifikacija plačilnega inštituta.

Kuponi & vrednostni boni

Če imaš kupon, potem lahko kodo kupona vneseš pri plačilu v okence, kjer piše „Vnesi kupon“. Znesek računa tvojega naročila se bo nato avtomatično znižal za vrednost tvojega kupona.

Žal kupona ni možno naknadno vnovčiti, ker je to tehnično nemogoče. Če se ti zgodi, da pozabiš vnovčiti kupon, kupon ohrani svojo veljavnost in ga lahko vnovčiš pri naslednjem nakupu v naši spletni trgovini.

Če tvoja koda za popust ne deluje, je to lahko zaradi sledečih razlogov:

  1. Kupon je že bil uporabljen in je zato neveljaven.
  2. Kupon je bil izdan za določen uporabniški račun.
  3. Kupon je povezan z minimalnim in/ali maksimalnim zneskom naročila.
  4. Kupona ni možno vnovčiti za vse znamke.
Če imaš glede tega vprašanja, nas kontaktiraj preko telefona ali preko storitvezastranke@aboutyou.si - prosimo, navedi v tem primeru tudi številko kupona.

Kuponov ni možno izplačati v gotovini.

Kuponi & darilni boni

Trenutno nakup darilnih bonov še ni možen. Kmalu boš dobil/a možnost nakupa vrednostnega bona v naši spletni trgovini.

Svoj darilni bon lahko izkoristiš v naši spletni trgovini. Darilni boni nimajo časovne omejitve in niso povezani z minimalnim zneskom naročila.

Svoj darilni bon lahko na koncu naročila dodaš kot način plačila. Za to opcijo klikneš na del, kjer piše „Dodaj kartico“ in v okence vneseš svojo 10-številčno kodo. Vrednost tvojega bona bo na koncu odšteta od skupnega zneska tvojega naročila.

Če bo na darilni kartici ostal določen znesek, lahko to vnovčiš pri naslednjem nakupu tako, da spet izbereš darilno kartico kot način plačila. Darilna kartica bo avtomatsko shranjena v tvojem uporabniškem računu. Prosimo, bodi pozoren/pozorna na to, da je shranjevanje darilnega bona možno samo, če se prijaviš kot uporabnik. Če naročilo oddaš kot gost, potem tvoja kartica ne bo shranjena in jo bo potrebno pri naslednjem naročilu ponovno vnesti, če jo boš hotel/hotela vnovčiti.

To sploh ni problem. Če je znesek nakupa višji od vrednosti darilnega bona, moraš avtomatično izbrati še en način plačila, s katerim potem plačaš razliko.

Prosimo, pazi na to, da lahko kljub temu, da lahko v svojem uporabniškem računu vneseš več darilnih kartic naenkrat, ob enem nakupu vnovčiš samo eno.

Seveda lahko naročene izdelke, ki ti niso všeč, vrneš. V primeru plačila z darilno kartico, ti bomo znesek vrnili na to karto takoj, ko bo tvoje vračilo pri nas sprejeto.

Če je bil znesek naročila višji od vrednosti tvoje darilne kartice in je bilo plačilo izvedeno z dodatnim načinom plačila, bo dobropis nakazan na tvoj dodaten izbran način plačila. Pri tem te moramo opozoriti, da je znesek vračila na tvojo dodatno metodo plačila samo v višini zneska, ki je bil poravnan s to plačilno metodo. Če bo pri tem še ostal dopropis za tvoje vračilo, bo ta nakazan na tvojo darilno kartico.

Preostalega dobropisa na tvoji darilni kartici žal ne moremo izplačati. Seveda pa lahko ta znesek uporabiš pri naslednjem nakupu.

ABOUT YOU ne prevzema odgovornosti v primeru izgube, kraje, poškodbe, neberljivosti ali nepooblaščene uporabe tvoje darilne kartice.

Če si v dvomu, se lahko obrneš na našo pomoč uporabnikom. Za to imej vedno pri roki 16-številčno serijsko številko (PAN), da ti bomo lahko hitreje pomagali. Številka PAN se nahaja na tvoji kartici.

Darilna kartica žal ne more biti uporabljena za nazaj. Zamenjava tvoje darilne kartice ni mogoče. Tvojo darilno kartico lahko seveda uporabiš pri svojem naslednjem nakupu.

Pošiljanje in dostava

Stoške pošiljanja in dostave pri vračilu artiklov, kot tudi stroške pakiranja, prevzamemo mi.

Takoj dobavljive artikle po navadi pošljemo v roku 2-4 delovnih dni.

Naročila izvršena na aboutyou.si bodo dostavljena samo znotraj Slovenije. Ponudba spletne trgovine ABOUT YOU je na voljo tudi v drugih državah: Nemčija, Avstrija, Nizozemska, Belgija, Švica, Poljska, Češka, Slovaška, Madžarska, Romunija, Slovenija, Estonija, Latvija in Litva. Izdelke, ki so naročeni v spletni trgovini posamezne države, dostavimo samo lokalno (v to državo) preko spletne strani, ki se nanaša na to državo.

V Sloveniji so naši artikli poslani z našim paketnim partnerjem Pošta Slovenije.

Za velik izbor izdelkov lahko kot naslov za dostavo izbereš poslovalnico Pošte Slovenije, kot tudi PS Paketomat. Nekateri posamezni artikli so iz te ponudbe izvzeti, to pa bo tudi napisano ob artiklu.

Z veseljem si lahko svoj paket naročiš na naslov, ki je drugačen od tvojega naslova za račun, na primer na tvoje delavno mesto ali pa v poslovalnico Pošte Slovenije. Za to možnost preprosto izberi način plačila in pod rubriko »Naslov za dostavo« vpiši željen naslov.

Za nas je izjemno pomembno, da tvoji naročeni izdelki kar se da hitro pridejo k tebi. Če kakšnega artikla ni možno dostaviti v roku dveh dni, potem je možno, da tvoje naročilo razdelimo na več delov. Na ta način bodo izdelki poslani ločeno, s tem pa ti zagotovimo, da vse dobavljive izdelke dobiš takoj.

Če želiš preveriti, če je tvoje naročilo pravilno oddano, lahko to prebereš v elektronskem sporočilu, kjer smo ti poslali potrdilo o naročilu. Poleg tega lahko svoja naročila preveriš in najdeš tudi v svojem uporabniškem računu pod rubriko »Naročila«. Če imaš nadaljna vprašanja glede naročila, nas lahko kadarkoli kontaktiraš na našo pomoč uporabnikom po elektronski pošti na storitvezastranke@aboutyou.si, kjer ti bomo z veseljem pomagali.

Če želiš preveriti stanje tvojega naročila, lahko to narediš preko potrdila o pošiljki, ki smo ti ga poslali na tvoj elektronski naslov, ki je vključeval povezavo za sledenje pošiljke. Na ta način vedno veš, kje se tvoja pošiljka trenutno nahaja in kako dolgo še potrebuje, da pride k tebi.

Prosimo za razumevanje, saj naknadno spreminjanje naslova za dostavo ni možno. Naročila so nemudoma obdelana in zato ne moremo zagotoviti spremembe. Če tvojega naslova ne bi bilo možno najti, oziroma tvoja pošiljka ne bi mogla biti dostavljena, potem bo paket prišel nazaj k nam. Takoj ko bo pošiljka spet pri nas in bo preverjena, boš prejel/a dobropis na pri naročilu izbran način plačila.

Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel - skupaj z navedbo razloga za vračilo - z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaj. Takoj, ko bo artikel pri nas in ga bomo preverili, bo dobropis nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila.

Vračilo & povrnitev stroškov

Poleg dobavnice vsakemu paketu priložimo tudi vse potrebne dokumente za vračilo. Za vračilo artiklov lahko uporabiš nalepko ter obrazec za vračilo.

Izjemoma se lahko zgodi, da bo tvoje naročilo dostavljeno v več paketih. Pri vračilu pazi na to, da v enem paketu vrneš samo artikle, ki so navedeni na dobavnici. Drugače lahko razvrstitev in povrnitev stroškov tvojega vračila traja dlje časa. Če oddaš več paketov hkrati, seveda ni dodatnih stroškov.

Tako preprosto je:

  1. Izdelek v originalni embalaži položi v paket.
  2. Priloži povratni list.
  3. Na zaprt paket nalepi etiketo za vračilo.
  4. Na koncu moraš paket nesti samo še v najbljižjo poslovalnico Pošte Slovenije.

Če smo pozabili na dokumente za vračilo ali jih izgubili, oz. etiketa za vračilo ni več uporabna, lahko tvoje vračilo oddaš preprosto v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije s ključno besedo ABOUT YOU.

Znesek računa bo po pregledu vrnjenih izdelkov vrnjen na tvojo izbrano metodo plačila. Če je tvoj izbran način plačila "Plačilo po povzetju", potem potrebujemo za vračilo dobropisa podatke o tvojem bančnem računu. Podatke lahko povsem preprosto vneseš v svojem uporabniškem računu. Prosimo, da izdelke vrneš v takem stanju, kot si jih prejel/a. Poškodovani artikli ne morejo biti vrnjeni.

Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel skupaj z navedbo razloga za vračilo, z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaj. Takoj, ko bo artikel pri nas in ga bomo preverili, bo dobropis nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila. Zdaj lahko izdelek preprosto naročiš še enkrat.

Direktna menjava vrnjenega artikla žal ni mogoča. Takoj, ko bo artikel pri nas in ga bomo preverili, bo dobropis nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila. Zdaj lahko izdelek preprosto naročiš še enkrat.

Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel reklamiraš in z obrazcem za vračilo pošlješ nazaj. Vse informacije glede vračila lahko najdeš pod rubriko »Kako pošljem povratno pošiljko?«.

Pri nas imaš po prejemu naročila 100 dni časa, da izdelek vrneš. Več informacij glede pravice do vračila lahko najdeš pod splošnimi pogoji in določili.

Stroške pošiljanja pri vračilu artikla prevzamemo mi.

Oddaja vračila je možna tako v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije kot tudi pri kurirju. Pri vračilih, ki bodo poslani direktno preko naši partnerjev, prosimo, da pošlješ skupaj z etiketo za vračilo direktno na naše partnerje.

Ja, po prejemu vračila ti bomo poslali potrdilo o prejemu na tvoj elektronski naslov.

Dobropis je vedno nakazan na način, ki je bil izbran kot način plačila pri naročilu. Pri plačilu s kreditno kartico, vrnemo denar na tvojo kreditno kartico. Pri plačilu s PayPal-om, bo dobropis nakazan na PayPal račun. Pri plačilu po povzetju: v svojem uporabniškem računu vnesi tvoje bančne podatke, da ti bomo lahko dobropis tvojega vračila nakazali na kartico.

Takoj, ko tvoja pošiljka pride k nam in jo preverimo, ti v roku 14 dni vrnemo denar v znesku računa preko načina plačila, ki je bil izbran pri naročilu.

Če smo pozabili na dokumente za vračilo ali jih izgubili, oz. etiketa za vračilo ni več uporabna, lahko tvoje vračilo oddaš preprosto v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije s ključno besedo ABOUT YOU.

Znesek računa bo po pregledu vrnjenih izdelkov vrnjen na tvojo izbrano metodo plačila. Če je tvoj izbran način plačila "Plačilo po povzetju", potem potrebujemo za vračilo dobropisa podatke o tvojem bančnem računu. Podatke lahko povsem preprosto vneseš v svojem uporabniškem računu.

Točen naslov, kamor pošlješ vrnjene izdelke, bo avtomatsko napisan na etiketi za vračilo. Nalepko za vračilo lahko najdeš na dobavnici, ki je bila priložena paketu.

Če nimaš več dobavnice, lahko svoje vračilo oddaš preprosto v najbližji poslovalnici Pošte Slovenije s ključno besedo ABOUT YOU.

Moj račun

Če želiš ustvariti uporabniški račun, v glavnem meniju klikni na link »Prijava«, nato na strani za prijavo na link »Registracija« in izpolni formular za registracijo. Svoj račun lahko ustvariš tudi tekom tvojega prvega naročila. V obeh primerih moraš vnesti tvoj elektronski naslov in izbrati skrito geslo. S temi podatki se lahko v prihodnje kadarkoli prijaviš v svoj uporabniški račun, kjer lahko vidiš svoje podatke, jih pregledaš in urediš.

Tvoje članstvo pri nas je in bo ostalo brezplačno.

Vsi podatki o uporabniku bodo pri nas obravnavani strogo zaupno in se ne posredujejo ali prodajajo naprej.

Na začetni strani, v glavnem meniju klikni pod »Prijava« na »Pozabljeno geslo?« in vpiši svoj elektronski naslov, s katerim je bil ustvarjen tvoj račun. Nato ti bomo takoj poslali elektronsko sporočilo, preko katerega lahko ustvariš novo geslo. Geslo lahko spremeniš glede na svoje želje.

Po prijavi v svoj uporabniški račun lahko preveriš in urediš svoje podatke. Za spremembo elektronskega naslova, telefonske številke ali imena, se prosimo obrni na našo pomoč uporabnikom.

Svojo pravico za prenos podatkov (GDPR Art. 20) lahko uveljaviš pri našem oddelku za uporabnike na naslov storitvezastranke@aboutyou.si.

Napiši nam prosim elektronsko sporočilo s tvojo željo storitvezastranke@aboutyou.si in se bomo takoj lotili brisanja tvojega uporabniškega računa. Sporočilo ne rabi imeti posebne oblike, pomembno je samo to, da te lahko identificiramo, kar pomeni, da moraš v vsakem primeru pisati s svojega registriranega elektronskega naslova.

E-novice

Naše e-novice te redno obveščajo o aktualnih ponudbah v naši spletni trgovini, kot tudi o zgodbah iz ozadja sveta mode. Če se naročiš na naše brezplačne e-novice, prejmeš ekskluzivne novice o:

  • najnovejših artiklih in trendih
  • kuponih in akcijah
  • razprodajnih ponudbah

Če ne želiš zamuditi naših aktualnih akcij, potem se prijavi na naše brezplačne e-novice. Za prijavo nam v rubriko »Zagotovi si e-novice« na koncu strani napiši svoj elektronski naslov. Takoj po tem ti bomo poslali sporočilo, preko katerega potrdiš prijavo na e-novice.

Po tvoji prijavi na e-novice prejmeš potrdilo na tvojo elektronsko pošto, skupaj s povezavo za aktivacijo. Prijava je uspešna šele takrat, ko klikneš na poslano povezavo.

Če elektronske pošte nisi prejel/a, potem je to lahko zato, ker je pristala v mapi z neželjeno pošto. V tem primeru dodaj e-novice@aboutyou.si v svoj imenik.

Če po tem še vedno ne boš dobil/a e-novic, nam to napiši, da bomo našli rešitev.

Naše e-novice prihajajo v nerednih intervalih, vedno takrat, ko pride do novosti v svetu mode, ali ko imamo pripravljenje posebne akcije, kot na primer razprodaja, kuponi itd.

Tehnologija

Trudimo se, da bi ti z našo online trgovino vedno nudili super nakupovalno doživetje. Če se pri tem zgodi, da pride do tehničnega problema, potem bomo veseli, če nam to sporočiš, da bomo težavo lahko rešili. Najbolje je, da nam napišeš kratko sporočilo, po možnosti s sliko zaslona na storitvezastranke@aboutyou.si .

Da bodo vse funkcije na naši strani brezhibno delovale, ti vedno priporočamo, da uporabljaš najnovejšo verzijo brskalnika. Zato prosimo, da preveriš, če imaš naloženo najbolj aktualno verzijo brskalnika, če je JavaScript aktiviran, in če so piškotki dovoljeni.

Pri nas podpiramo vse brskalnike, vseeno pa ti priporočamo Chrome.

Spletna stran je optimirana za ločljivost 960px za iPads in Windows tablice, ter vse do 1280px za velike monitorje.

Piškotki so majhne tekstne datoteke, ki se običajno namestijo s spletne strani na računalnik. Ko isto spletno stran ponovno odpreš, se piškotki samodejno preberejo in obdelajo. V naši trgovini so piškotki predvsem zato, da se v času tvojega naročila košarica shrani. Zato se ti ni potrebno vsakič znova prijaviti v našo spletno trgovino. S pomočjo piškotkov lahko tudi vidiš, katere artikle si si nazadnje ogledal/a.

Postopek aktivacije piškotkov se razlikuje glede na brskalnik:

Google Chrome

Odpri meni brskalnika in pritisni »Nastavitve«. Pod razdelkom »Zasebnost« klikni na gumb »Nastavitve vsebine«. Na koncu lahko pod »Piškotki« aktiviraš »Dovoli shranjevanje lokalnih podatkov« (priporočeno). Nato zapri okno in ponovno naloži stran.

Internet Explorer 9-11

Odpri meni brskalnika (zobnik) in poišči zavihek »Internetne opcije«. Klikni zavihek »Zasebnost« in se z drsalnikom premakni do nastavitev, kjer lahko dovoliš vse piškotke. Klikni na »OK«, da se bo okno zaprlo, nato še enkrat odpri brskalnik.

Mozilla Firefox

Odpri meni brskalnika (gumb »Firefox«) in izberi "Nastavitve". Pojdi na zavihek »Zasebnost«. Na seznamu izberi možnost poleg "Firefox postane kronika:" na "ustvarjanje v skladu z nastavitvami uporabnika". S kljukico potrdi "Sprejmem piškotke", če želiš dovoliti piškotke in izberi možnosti "Obdrži do:" in "niso več veljavni". Pritisni »OK«, da se okno z nastavitvami zapre in še enkrat naloži stran.

Apple Safari

Odpri meni brskalnika (zobnik) in izberi »Nastavitve...«. Pojdi do zavihka »Zasebnost« ter v zavihku »Blokiraj piškotke:« izberi »Nikoli«. Zapri okno in ponovno naloži stran.

JavaScript je skriptni jezik za analizo interakcij uporabnikov, za spremembno vsebine spletne strani, za ponovno nalaganje ali za ustvarjanje vsebine spletne strani.

Da bo nakup pri nas udoben, mora biti JavaScript aktiviran, saj omogoči, da vse funkcije naše spletne trgovine delajo brezhibno.

Drugo

Smo mlado podjetje, ki združuje najboljše iz različnih področij: Iz strasti do mode, edinstvene tehnologije in infrastrukture ene izmed največjih maloprodajnih skupin, smo ustvarili individualno nakupovalno izkušnjo. Pri nas ne potrebuješ veliko časa, da najdeš tisto, kar te najbolj navdušuje in ti najbolj ustreza. Naša tehnologija te podpira pri tem, da najdeš točno to, kar spada k tvoji osebnosti. Pri nas lahko najdeš vrhunske znamke, napovedane novosti in tudi trajnostna oblačila. Torej vse za tvoj osebni stil.

Kontakt

Naša pomoč uporabnikom je dosegljiva preko elektronske pošte na storitvezastranke@aboutyou.si in po telefonu na brezplačni številki 0800 80 135 (Pon. - pet.: 8. - 22. ure, sob., ned. in prazniki: 9. – 20. ure). Pri klicih iz tujine lahko nastanejo dodatni stroški. Poleg tega smo dosegljivi tudi na dobro poznanih socialnih omrežjih.

Če je dostavljen izdelek poškodovan ali pa na kakršenkoli način ni v redu, potem lahko artikel reklamiraš in z obrazcem za vračilo brezplačno pošlješ nazaj. Vse informacije glede vračila lahko najdeš pod rubriko »Kako pošljem izdelek nazaj?«.

Zelo se veselimo tvoje povratne informacije, kritike ali pohvale. Pošlji nam sporočilo po elektronski pošti na storitvezastranke@aboutyou.si. V vsakem primeru dobiš od nas odgovor.

>